Všeobecné obchodní podmínky

 

Provozovatel

Jan Bouda

se sídlem Sádecká 471, 378 16 Lomnice nad Lužnicí

IČO: 07561997

 

Provozovna – Fitness centrum

Lázeňská 1008

a

Nádražní 303

379 01 Třeboň

 

Kontakt

Tel. č.: + 420 725 874 846           

E-mail: kondicni@trenerprotebe.cz

 

1.       Úvodní ustanovení

  • 1. Práva o povinnosti stanovené v těchto všeobecných obchodních podmínkách upravují vzájemný vztah mezi Provozovatelem a Klientem (jak je definován níže), a to v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), ve znění pozdějších předpisů. Kupující bere na vědomí, že souhlasem Klienta (jak je definován níže) s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a zaplacením ceny za nákup permanentky, uzavírají Provozovatel a Klient mezi sebou smlouvou, na základě které je Klient (jak je definován níže) oprávněn vstupovat do Fitness centra a vykonávat v něm sportovní činnost.
  • 2. Klientem Fitness centra se rozumí osoba, která využívá služeb Fitness centra v rozsahu dle jeho aktuální nabídky, která je vždy uvedena na webových stránkách Fitness centra www.fitnessnakrajisveta.cz, tj. zejména, nikoli však výlučně, využívá služeb posilovny, individuálních a skupinových lekcí.
  • 3. Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na webových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz. Klient, který čerpá služby Fitness centra prohlašuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a zavazuje se je v rámci čerpání služeb Fitness centra dodržovat.
  • 4. Provozovatel je oprávněn tyto všeobecné obchodní podmínky jednostranně měnit či doplňovat. Účinnost takové změny nastává zveřejněním na internetových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Na smluvní vztah Provozovatele a Klienta se aplikují obchodní podmínky platné a účinné v době, kdy se služba ze strany Provozovatele Klientovi poskytuje. Klient je oprávněn změny obchodních podmínek odmítnout, svůj smluvní vztah vypovědět ve lhůtě 2 týdnů od dne, kdy se o nových obchodních podmínkách dozvěděl, přičemž výpovědní doba činí 2 týdny.

 

  • 5. Ceny permanentek, které jsou uvedeny v ceníku, jsou cenami včetně DPH.
  • 6. Ustanovením těchto všeobecných obchodních podmínek nemohou být vyloučena žádná ustanovení právních předpisů na ochranu spotřebitele, která se vztahují na smluvní vztah mezi Klientem a Provozovatelem.

 

  • 7. Podmínky provozu, jimiž je povinen se každý Klient Fitness centra, bez ohledu na typ permanentky, řídit, upravuje Provozní řád Fitness centra (dále také jen „PŘ“). PŘ je zpřístupněn jak na webových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz, tak rovněž vyvěšen v listinné podobě na vývěsce u vstupních dveřích do Fitness centra. Klient je při každém vstupu do Fitness centra povinen se seznámit s aktuálním zněním PŘ. Klient je povinen bezvýjimečně dodržovat PŘ. Provozovatel je oprávněn, je-li to nutné pro zachování řádného provozu Fitness centra, pořádku a bezpečnosti nebo dodržení PŘ, ve výjimečných případech vydávat pokyny. Klient je povinen takovýchto pokynů uposlechnout. Provozovatel si vyhrazuje právo PŘ jednostranně změnit. Taková změna však nezakládá změnu obchodních podmínek a právo na odstoupení Klienta od smlouvy, pokud nejsou takovou změnou ukládány Klientům nové povinnosti a jde pouze o specifikaci již existujících povinností. Takovou změnu PŘ provozovatel oznámí klientům Fitness centra zpřístupněním na internetových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz a v listinné podobě vyvěšením v prostorách Fitness centra.

 

  • 8. Klient je oprávněn využívat služeb Fitness centra a mít k nim přístup pouze po registraci na webových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz, a to v rozsahu daném variantou permanentky za podmínek stanovených těmito všeobecnými obchodními podmínkami, Provozním řádem a ceníkem, které jsou vždy uvedeny na internetových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz.

 

  • 9. Klient je povinen se před zakoupením permanentky zaregistrovat v registračním systému Provozovatele za účelem vytvoření klientského účtu. Postup pro registraci je uveden na internetových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz. Registraci je Klient povinen provést prostřednictvím internetových stránek www.fitnessnakrajisveta.cz. Vyplněním a odesláním registračního formuláře prostřednictvím internetových stránek vyjadřuje Klient souhlas s obchodními podmínkami Fitness centra, včetně zpracování osobních údajů a Provozním řádem.

 

  • 10. Po přihlášení do rezervačního systému prostřednictvím svého klientského účtu je Klient oprávněn v souladu s těmito obchodními podmínkami uzavřít smlouvu o využívání Fitness centra, a to ve variantě dle zvolené permanentky dle aktuálního ceníku Fitness centra, čímž vzniká Klientovi možnost využívat Fitness centrum. Klient je dále oprávněn se namísto zakoupení permanentky objednat na skupinovou či individuální lekci, kterou bude pořádat trenér, tj. osoba, která je ve smluvním vztahu s Provozovatele a která je oprávněna vykonávat ve Fitness centru činnost.

 

  • 11. V případě, že Provozovateli vzniknou pochybnosti o totožnosti registrovaného Klienta zaregistrovaného v rezervačním systému, je Provozovatel oprávněn požadovat, aby se Klient na jeho žádost prokázal předložením dokladu totožnosti, jinak Provozovatel může odstoupit od smlouvy na využívání Fitness centra.

 

  • 12. Registrovaným Klientem se může stát fyzická osoba, která dovršila 18 let věku a je plně svéprávná. Osoba mladší 18 let, jež dovršila 15. rok věku, se může stát registrovaným Klientem, pokud tato osoba předloží souhlas zákonného zástupce s uzavřením smlouvy o užívání Fitness centra. V případě, že Provozovatel zjistí, že se nezletilá osoba pokusila uzavřít s Provozovatelem smlouvu o užívání Fitness centra, aniž by disponovala souhlasem jejího zákonného zástupce, jedná se o zvlášť závažně porušení povinností Klienta a dané zakládá možnost Provozovatele od této smlouvy odstoupit.

 

  • 13. Provozovatel může vypovědět smlouvu uzavřenou s Klientem bez výpovědní lhůty v případě jeho nevhodného chování, evidentní zdravotní nezpůsobilostí ohrožující zdraví jeho nebo jiných Klientů nebo zcela neupraveného nebo nevhodného zevnějšku a těmto osobám zakázat vstup do Fitness centra. Provozovatel může vypovědět smlouvu uzavřenou s Klientem také při jakémkoliv porušení těchto obchodních podmínek a/nebo PŘ. Výpověď smlouvy s Klientem je povinen Provozovatel doručit klientovi pouze e-mailem uvedeným v registračním formuláři, s čímž Klient vyslovuje souhlas. Při výpovědi smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem vzniká Klientovi nárok na vrácení poměrné částky zakoupené permanenty. Nárok uvedený v předchozí větě Klientovi nevzniká při nákupu jednorázového vstupu do Fitness centra.

 

  1. Přístup do Fitness centra

 

  • 1. Každému registrovanému Klientovi Provozovatel vydá unikátní osobní QR kód pro použití ke vstupu do Fitness centra. QR kód je k dispozici u každého klientského účtu na webových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz. QR kód obsahuje osobní údaje Klienta. Po uzavření smlouvy o užívání Fitness centra mezi Provozovatelem a Klientem se ke QR kódu přiřadí rovněž údaje o variantě zakoupené permanenty a dojde k jeho aktivaci.

 

  • 2. Klient musí u všech vstupů do Fitness centra vždy přiložit a načíst QR kód v terminálu se snímačem QR kódů za účelem automatického otevření vstupních dveří a evidence času vstupu a odchodu. Klient je povinen svůj QR kód načíst v terminálu i v případě, že je vstup z jakéhokoliv důvodu otevřený. Bez načtení svého QR kódu není Klient oprávněn vstupovat ani vystupovat do/z prostor Fitness centra. Pokud snímač u vstupních dveří Klientovi vstup neumožní, obrátí se Klient na Provozovatele pro bližší informace, který mu sdělí příčinu nebo důvod neumožnění vstupu. Nenačtení QR kódu představuje hrubé porušení povinností Klienta a může být důvodem k vykázání z prostor Fitness centra a výpovědí smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem, a to bez výpovědní doby.
  • 3. Přidělený QR kód pro vstup do Fitness centra je nepřenosný a opravňuje ke vstupu do Fitness centra pouze jednu osobu. Každý Klient je povinen jej chránit před ztrátou, kopírováním nebo zneužitím. Porušení této povinnosti představuje hrubé porušení povinností Klienta a může být důvodem k vykázání z prostor Fitness centra a výpovědí smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem, a to bez výpovědní doby.
  1. Odstoupení od smlouvy ze strany Klienta – spotřebitele
    • 1. Klient bere na vědomí, že smlouva o využívání Fitness centra uzavřená mezi Provozovatelem a Klientem je vždy uzavřena distančním způsobem prostřednictvím internetových stránek provozovatele, tedy mimo obchodní prostory provozovatele. Klient tedy má právo od smlouvy odstoupit ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 občanského zákoníku, a to ve lhůtě 14 dnů od dne uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem.
    • 2. Odstoupit od smlouvy o užívání Fitness centra lze jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným Provozovateli, a to buďto doporučeným dopisem zaslaným na adresu sídla Provozovatele uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek, případně na e-mailovou adresu Provozovatele rovněž uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek.
    • 3. Pokud se Klient rozhodne od smlouvy odstoupit, vrátí mu Provozovatel v takovém případě platby, které mu na základě smlouvy uhradil. Pokud však Klient již započal využívat služby před odstoupením v prvních 14 dnech, vrátí Provozovatel Klientovi pouze poměrnou část sjednané ceny permanentky. V případě zakoupení jednorázového vstupu již nelze po vstupu do Fitness centra od smlouvy odstoupit.
  2. Zpracování osobních údajů
    • 1. Provozovatel zpracovává při provozu Fitness centra a webových stránek www.fitnessnakrajisveta.cz osobní údaje svých Klientů. Klient je povinen své osobní údaje (při registraci, při uzavření smlouvy o užívání Fitness centra, ve svém uživatelském účtu atd.) sdělit Provozovateli správně a pravdivě a je povinen bez zbytečného odkladu informovat Provozovatele o změně ve svých osobních údajích.
    • 2. Správcem osobních údajů je Provozovatel.
    • 3. Provozovatel tímto informuje Klienta, že zpracovává pouze takové osobní údaje o Klientovi, které jsou nezbytné k plnění práv a povinností vyplývajících pro Provozovatele ze zákona a uzavřené smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem. Půjde zpravidla o zpracování těchto osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo.
    • 4. Důvod pro zpracování údajů o Klientovi ze strany Provozovatele, je upraven v článku 6 odst. 1 písm. b) nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „nařízení GDPR“). V případě, že by Provozovatel jakožto správce chtěl údaje Klientů využít i k jiným účelům, než pro které je shromáždil, je Provozovatel povinen žádat Klienta o udělení písemného souhlasu se zpracováním takových informací. Takto udělený souhlas může subjekt kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu však nemá vliv na zákonnost údajů shromážděných před jeho odvoláním.
    • 5. V případě uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Klientem, může Provozovatel zasílat Klientovi obchodní sdělení související s nabízenými službami z důvodu realizace svých oprávněných zájmů v podobě omezeného přímého marketingu a z důvodu nabízení služeb. V takovém případě nemusí Provozovatel požadovat po Klientovi souhlas, nicméně umožní Klientovi, aby odběr takových novinek odhlásil, případně vznesl námitku proti takovému zpracování.
    • 6. Provozovatel neposkytuje shromážděné údaje žádným jiným subjektům (vyjma plnění zákonných povinností souvisejících se zákony o daních, zdravotním pojištění, sociálním pojištění, případně vyplývajících z dalších právních předpisů, kterými je Provozovatel při výkonu své činnosti vázán) a vyjma následujících subjektů, které se podílejí na plnění smlouvy, která je právním titulem zpracování osobních údajů:
      • 6.1. správce platební brány;
      • 6.2. osoby zajišťující technický provoz rezervačního systému Provozovatele a další služby v souvislosti s provozováním rezervačního systému Provozovatele (např. tvůrci a správci webových stránek);
      • 6.3. osoby zajišťující marketingové služby Provozovatele.
    • 7. Pokud jsou osobní údaje zpracovávané ze strany Provozovatele jakožto správce osobních údajů předávány výše uvedeným osobám, je vždy ze strany Provozovatele smluvně zajištěno, aby byly ze strany zpracovatelů dodržovány veškeré zásady platné a účinné právní úpravy týkající se ochrany osobních údajů, a to minimálně ve stejném rozsahu, v jakém ochranu poskytuje sám Provozovatel. Provozovatel zpracovávané osobní údaje zabezpečuje v maximální možné míře proti jejich zneužití, poškození či ztrátě. Nemá v úmyslu předat informace o subjektech údajů ani do třetí země, ani mezinárodní organizaci.
    • 8. Doba, po kterou budou údaje Klientů uloženy u Provozovatele, je shodná s dobou, po kterou budou mezi smluvními stranami trvat práva a povinnosti založené smlouvou, která je zákonným titulem pro shromáždění osobních údajů. V případě, že Provozovatel zpracovává údaje na základě uděleného souhlasu, budou takové údaje uchovávány po dobu uvedenou v souhlasu. V případě, že Provozovatel údaje (příp. pouze jejich část) zpracovává za účelem plnění svých zákonných povinností, bude se doba uložení řídit zákonem. Jakmile pomine doba, po kterou je Provozovatel oprávněn (na základě jakéhokoli důvodu) údaje zpracovávat, údaje zlikviduje.
    • 9. Provozovatel tímto Klientovi garantuje, že Klient má v kterýkoli okamžik zpracování jeho osobních údajů, následující práva:
      • 9.1.Právo na přístup k informacím (o shromážděných a zpracovaných osobních údajích) - Klient má právo získat od Provozovatele potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům. Provozovatel poskytne Klientovi na vyžádání kopii zpracovávaných údajů, a to jak v papírové, tak elektronické formě.
      • 9.2.Právo na opravu – Klient je oprávněn, aby Provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají; s přihlédnutím k účelu zpracování má Klient na doplnění neúplných osobních údajů.
      • 9.3.Právo na výmaz (právo být zapomenut) – Klient má právo na to, aby Provozovatel bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se Klienta týkají, a Provozovatel má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud osobní údaje nejsou již potřebné pro účely, pro které byly shromážděny, Klient odvolá svůj souhlas, Klient vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, osobní údaje byly zpracovány protiprávně, nebo osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právním řádu České republiky a Evropské unie.
      • 9.4.Právo na omezení zpracování – Klient má právo na to, aby Provozovatel omezil zpracování jeho osobních údajů, pokud Klient popírá přesnost osobních údajů, zpracování je protiprávní a Klient odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití, Provozovatel již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale Klient je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, Klient vznesl námitku proti zpracování.
      • 9.5.Právo na přenositelnost údajů – Klient má z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se jej týkají. Provozovatel dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami Klienta, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
      • 9.6.Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů – Klient má z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se jej týkají. Provozovatel osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmem nebo právy a svobodami Klientů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
      • 9.7.Právo kdykoli odvolat udělený souhlas se zpracováním
    • 10. Provozovatel prohlašuje, že poskytnuté osobní údaje zpracovává v souladu s platnou a účinnou legislativou, zejména pak v souladu s postuláty a principy nařízení GDPR. V případě, že Klient, jehož osobní údaje jsou zpracovávány, chce uplatnit kterékoli své právo ve vztahu k Provozovateli a jím zpracovávaným osobním údajům, kontaktuje Provozovatele na některé z adres, které jsou uvedeny v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek.
  3. Komunikace mezi smluvními stranami
    • 1. Klient souhlasí s tím, že komunikace mezi Provozovatelem a Klientem bude probíhat mimo jiných způsobů i elektronicky, prostřednictvím mailové adresy, kterou Klient uvede v registračním formuláři na webových stránkách www.fitnessnakrajisveta.cz. Tento způsob komunikace Klient považuje za dostatečný.
  4. Závěrečná ustanovení
    • 1. Provozovatel informuje Klienta, že Klient (jakožto spotřebitel) má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, který by vznikl v souvislosti se smlouvou uzavíranou na základě těchto obchodních podmínek. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce. Podrobnosti ohledně mimosoudního řešení sporů lze nalézt na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz), která vykonává též ve vymezeném rozsahu dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

  • 2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

 

V Třeboni dne 1.9.2024

 

Jan Bouda

Provozovatel

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)